wtorek, 30 czerwca 2015

Mini karteczki z podziękowaniami dla nauczycieli


Witajcie!
Pamiętacie moje sowie torebki?!
Ten kto widział na pewno wie, że miałam przygotować do nich jeszcze skromne wkłady w postaci cukierków i kartek z podziękowaniami.
I te karteczki chciałam Wam dzisiaj właśnie pokazać.
Musiałam je przygotować w odpowiedniej "mini" wielkości, żeby zmieściły się do torebek.
Po raz kolejny sięgnęłam po arkusze z kolekcji LATO, które połączyłam z bardzo rzadko ostatnio przeze mnie używaną WALENTYNKĄ.




 

A tak prezentują się one z sowimi pudełkami.


Użyte materiały ze sklepu:


 Na koniec chciałabym jeszcze zaprosić Was do składania zamówień z odbiorem osobistym i rabatem -15% na cały asortyment.


 Przygotowaliśmy dla Was również darmowy warsztat na 
V DLWC, gdzie będziecie mogli stworzyć z Eweliną cudny mini albumik.


Miłego dnia
Margola :)

2 komentarze:

  1. śliczne karteczki ;)
    świetnie się prezentują w zestawach z sowami ;D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oj trochę się napracowałam nad tym wszystkim, ale było warto :)

      Usuń