wtorek, 23 czerwca 2015

Sowia torebka na drobne słodkości


Witajcie!!!
Wkrótce koniec roku szkolnego - moja dzisiejsza inspiracja będzie więc  z nim związana.
Dziś powrócę do zapomnianych przeze mnie kolekcji LATO oraz WALENTYNKA i pokarzę Wam jak pięknie prezentują się one w szkolnych inspiracjach
Pokarzę Wam bardzo fajne i kolorowe torebki na słodycze dla Pań z przedszkola moich dzieci.


Na wykonanie niebieskiej sowy przeznaczyłam turkusowy arkusz z kolekcji  LATO.
Oczy to nic innego jak karton 300g oraz Walentynka nr 3, dziubek zaś powstał z fuksji.
Na skrzydełka przykleiłam wycięte kwiatuszki, a na brzuszek czerwony badzik w kształcie serca.



Brązowa sowa to nic innego jak Walentynka nr 3, pastelowy słoneczny z kolekcji SOFT oraz  karton 300g 



Z pomocą przyszły mi również papiery z innych firm, które stanowią inne dodatki. 
Zobaczcie jak pięknie komponują się z naszymi kolekcjami :)

Czy Wy również tak jaki ja uważacie. że tego typu prezenty są atrakcyjniejsze od kwiatów, które szybko więdną i lądują w koszu?!

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam na kolejne inspiracje.
MargoLa



2 komentarze: