niedziela, 9 sierpnia 2015

Idziemy na imieniny z Różą

Witam i tym razem zapraszam na imieniny. Moja dzisiejsza inspiracja to kartka okolicznościowa, którą wykonałam z papierów z kolekcji Różaarkusz w deseczki oraz śliczne różyczkiTen ciemny papier to arkusz nr 1 z kolekcji WalentynkaListki wycięłam z zielonego arkusza z naszej najnowszej kolekcji FiołkiW kompozycji kwiatowej widać białe pręciki do kwiatówwierzcie mi, że świetnie uzupełniają wszelkie bukieciki, szczególnie gdy "ciągle czegoś brakuje" (już macie sposób na zapełnienie pustego miejsca :)). Wszystko oczywiście, jak to u mnie ostatnio pociągnięte białą akrylówką i posypane brokatem. 






Mam nadzieję, że po raz kolejny udowodniłam, iż nasze kolekcje wspaniale się uzupełniają. Zachęcam do zabawy z naszymi papierami :)

Pozdrawiam
AnetaA

4 komentarze:

  1. Przeurocza karteczka;) mogę sie zapytać o literkiw napisie t, w, a ....jak sie je robi tzn jaki program? I nazwa pisma....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nazwy czcionki poszukam, jak tylko wrócę z urlopu, bo teraz z dostępem do sieci mam problemy, pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Marta, już podesłąłąm Ci info :)

      Usuń