niedziela, 6 września 2015

Róża w torebce...

.... czy torebka w róże? Dziś pokazuję Wam kartkę w nietypowym kształcie - to torebka dla starszej, eleganckiej pani, ale myślę, że i młodsza by się z takiej kartkotorebki ucieszyła. Jest to bardzo uproszczona, ale dzięki temu i bardzo szybka wersja takiej kartki. Sporo czasu spędziłam na szukaniu tutków w sieci.... i w końcu zrobiłam po swojemu. Moja kartka jest płaska (wejdzie do niej tylko kasa ;) ), ale oczywiście łatwo można wykonać bogatszą wersję, z grubszym dnem (wtedy zmieści się także biżuteria z brylantami :) ).
Torebka nie ma zbyt wielu ozdób, bo pięknie zdobi ją papier, którego użyłam - kolekcja Róża TENTEN arkusz. 

No więc torebka w łapkę i na spacer :)


Troszkę maznęłam waniliową farbką i posypałam brokatem - torebka stała się bardziej "wyjściowa" ;).


Kartkę zdobią kwiat...


motylek...


oraz oczywiście kamienie szlachetne ;)


Mam nadzieję zobaczyć wkrótce Wasze wersje torebek. Zachęcam, to nic trudnego.

Miłego dnia życzę

AnetaA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz