poniedziałek, 23 listopada 2015

Kurs na świąteczne kwiatki.

Witam, dzisiaj przygotowałam dzisiaj dla Was kurs na świąteczne kwiatki, a następnie pokażę Wam karteczki wykonane z jednego arkusza papieru ;)
To do dzieła :) Kwiatki zrobiłam z papieru wizytówkowego, na macie do embossingu przy pomocy dłutka kulkowego.
Oto one:


Pracę zaczynamy od nacięcia kwiatków, jakie będziemy robić - u mnie poinsencja. Następnie odwracamy je na lewą stronę i płatek po płatku za pomocą dłutka wygniatamy. 
 

 Odwracamy z powrotem na prawą stronę i teraz wygniatamy sam środek, płatki uniosą się nam ku górze.
 



Sklejamy po 3  - 2 duże, 1 o rozmiar mniejszy, oraz po 2 najmniejsze ze sobą. W środek dodajemy żółte pręciki


A teraz pozostaje nam już umieścić kwiatki na kartkach ;) Tym razem postanowiłam wykorzystać arkusz papieru do końca i wszystkie 3 karteczki powstały z jednego Fiołki 4  uzupełnione papierem wizytówkowym.

Oto one:










Dodatkowo wykorzystałam ze sklepu:
Pozdrawiam, chanya13















2 komentarze: