czwartek, 31 grudnia 2015

Pożegnanie - LO-s na niezapominajkowej bazie

Witam!


Po raz ostatni mam dzisiaj okazję zainspirować Was do kreatywnych działań z papierami Paper Passion.
Moja działalność inspiracyjna w ramach tego bloga właśnie dobiegła końca, ale przecież nie żegnamy się ostatecznie, bo nie znikam z sieci zupełnie i będziecie mogli oglądać moje prace gdzie indziej.

Dziękuję właścicielce marki Paper Passion - Małgosi Łuc  za półtora roku bardzo miłej współpracy i możliwość reprezentowania sklepu i producenta papierów. Gdziekolwiek będę miała okazję chwalić  papiery Paper Passion, będę to robiła z pełnym przekonaniem, że warto je polecać. Zapewne nie jeden raz jeszcze będę sięgać po te papiery i zapewniam, że chętnie to robię bo po prostu je lubię.
Będę czekać z niecierpliwością na nowe kolekcje, które zapewne okażą się hitami tak, jak dotychczasowe.

Dziękuję wszystkim członkiniom DT za owocną współpracę, dzielenie się kreatywnymi pomysłami i wsparcie techniczne.

Dziękuję również wszystkim tym, którzy wykazali cierpliwość
i czytali moje posty, a  być może zainspirowali się moimi pracami.


Postanowiłam jako ostatnią inspirację wykonać pracę niekomercyjną - czyli layout na bazie arkusza
nr 3 z kolekcji NIEZAPOMINAJKI


Wszystkie kwiaty widoczne na tym LO-sie zrobiłam sama. 
Złoto - niebieskie wycięłam z niebieskiego papieru czerpanego
i popsikałam złotą mgiełką. Pozostałe kwiatki wycięte zostały z kartek starej książki i potuszowane oraz wykończone gesso.


Zielona ramka w kropki pod zdjęciem wycięta została z arkusza
nr 1 z kolekcji SUMMER





Dziękuję za uwagę i do zobaczenia na moim osobistym blogu:








3 komentarze:

  1. Dziękuję za wspólnie spędzony czas i za pracę włożoną w promowanie naszych papierów. Zaglądaj do nas koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z przyjemnością będę śledzić Twoje twórcze poczynania, bo jest na co popatrzeć i co podziwiać :) powodzenia i mnóstwa twórczych myśli każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny Layout!
    Dziękuję za Twoje inspiracje i popychanie do działania :) Życzę Ci powodzenia w dalszych poczynaniach twórczych :)

    OdpowiedzUsuń