piątek, 4 grudnia 2015

Wyzwanie - dowolna praca z bombką


Witajcie
zapraszamy na kolejne wyzwanie. 
To czas twórczości świątecznej i na pewno coś z bomkami  się znajdzie. 
Może to być dowolna praca z bombką, lub bombkami, które mogą być szklane, tekturkowe, papierowe itd. Ważne, żeby były widoczne.



Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.

6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek wyzwania w poście i na pasku bocznym (prace, które nie będą właściwie opisane nie będą rozpatrywane do wyróżnienia).
8. Na wasze prace czekamy do 27-17-2015 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 05.01.2016r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier, lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.
Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, których zwycięzcy otrzymają banerek.
 Wszystkie zgłoszone prace biorą udział w losowaniu nagrody niespodzianki:



Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.


Banerek do posta z wyzwaniem:





Banerek do umieszczenia 
na pasku bocznym Waszego bloga:




Spójrzcie na prace naszego DT:







wykorzystałam  digi - stempel autorstwa :  Beacia





AnetaA

Ja proponuję kartkę świąteczną w chłodnych zimowych kolorkach. Kartka powstała z papierów kolekcji Niezapominajki - arkusz nr 4 oraz nr 2. W roli głównej wystąpiła tekturka bombka, którą pociągnęłam farbą brokatową, wykorzystałam także różyczki oraz biały sznurek.




Ewelina
Ja przygotowałam domek zimowy z wykorzystaniem ozdób dostępnych w naszym sklepie, do tego w promocyjnych cenach:

mini ptaszki gołębie
szyszeczki białe szronione
szyszeczki czerwone brokatowe
bombka szklana czerwona
bombka szklana biała 
bombka szklana srebrna
czerwone owoce głogu 




MargoLa


Przygotowałam kartkę w kształcie choinki, w której zamknęłam życzenia Bożonarodzeniowe. Mało tego moja kartka będzie mogła również spełnić funkcję bombki choinkowej. Do jej przygotowania wykorzystałam arkusza nr 3 z najnowszej kolekcji niezapominajki. Liście zaś wycięłam z paska, który znajduje się w każdym z zestawów papierów.




Torebki recyklingowe z nową dekoracją. 
Wykorzystałam kolekcję papierów Niezapominajki oraz Fiołki nr 2 i 4. Do tego bombki,    brokatowe szyszki i srebrna wstążka z ruleksem




Zapraszamy serdecznie :)

3 komentarze: