poniedziałek, 15 lutego 2016

Romantyczny album

Witajcie!
Dzisiaj mój debiut w nowej roli, więc jak zapewne się domyślacie, mam trochę tremy. Niemniej jednak bardzo się cieszę, że będę się z Wami tutaj spotykać ;)
Moja dzisiejsza inspiracja nawiązuje poniekąd do wczorajszego święta zakochanych, chociaż nie zastosowałam w niej tak oczywistych atrybutów, jak kolor czerwony czy rzucające się w oczy serca. Za to jest bardzo romantycznie, wiosennie i elegancko.

Do wykonania albumu użyłam kolekcji Róża uzupełniając ją arkuszem Fiołki/Violets nr 4. Papiery mają subtelne desenie, więc świetnie się nadają takich romantycznych, dziewczęcych projektów.
Tekturkę z hasłem - przesłaniem "LOVE IS ALL YOU NEED" umieściłam w centralnej części okładki, otaczając ją kompozycją jasnoróżowych różyczek. Mosiężna zawieszka w kształcie zegara podkreśla nieco staroświecki charakter pracy;)







Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja zachęci Was do stworzenia własnych prac w podobnym stylu;)
Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze: