niedziela, 14 lutego 2016

Witamy nowe projektantki na naszym blogu :)

Witajcie
z przyjemnością przedstawiamy nowe projektantki Paper Passion na najbliższy rok.
Dziewczyny są zdolne  i pełne zapału do pracy ;) 
Zapoznajcie się z nimi bliżej:



"Witajcie :)
Jestem Anika, pod takim imieniem możecie się ze mną spotkać w świecie scrapbookingu oraz na blogu Aputus Pasji. Na co dzień jestem wesoła, ale też poważna - taki mały misz masz :) a w pracach romantyczna i szalona.
Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się przypadkowo, zakupiłam trochę artykułów do scrapbookingu (zupełnie nieświadoma tej dziedziny rękodzieła), chcąc wykonać swój pierwszy album i już tak zostało :) Choć rękodzieło tkwi we mnie od zawsze, tworzę głównie kartki, exploding boxy, albumy, zaproszenia i wszystko, co przyniesie wyobraźnia. Ostatnio w moich pracach pojawia się ogrom barw i przeważa tematyka dziecięca stała się ona tym, co lubię najbardziej wykonywać, gdyż dzieci są najfajniejszymi odbiorcami, a ich uśmiech jest najcenniejszy :)

Dziękuję bardzo za możliwość tworzenia w tak wspaniałym gronie scraperek.
Mam nadzieję, że moje prace Was zainspirują!"

---------------------------------------------------



Witam serdecznie!
Mam na imię Joanna swój blog prowadzę pod nazwą Papierowe Pasje.
„Papierem” zaraziłam się kilka lat temu,
 kiedy to sama wykonałam własne zaproszenia ślubne,
 od tego czasu pochłonęło mnie to na dobre.
Małymi kroczkami zaczęłam doskonalić swój warsztat pracy,
podglądałam i obserwowałam inne dziewczyny scrapujące.
Metodą prób i błędów powstawały moje prace.
Bardzo lubię tworzyć  na moich pracach różnego rodzaju kompozycje z kwiatów,
chyba na (prawie )każdej karteczce taka jest.
 Mam nadzieję, że moje prace przypadną Wam do gustu i będą Was inspirować :)


---------------------------------------------------------------------------




Mam na imię Iwona, a w sieci znajdziecie mnie także pod nazwą AnnaMaria.Scrapbooking pokochałam kilka lat temu i stał się on treścią mojego życia, które odtąd kształtuje się pod jego wpływem. Tworzę prace głównie w stylu romantycznym, czasem nieco staroświeckim. Najbardziej lubię pracować nad albumami, chociaż częściej wybieram formy, które można ukończyć w krótkim czasie, np. kartki. Bardzo lubię pracę z tekturą, więc w mojej pracowni powstają również pudełka oraz notesy. Poza papierem wielkim uczuciem darzą też ceramikę, której cierpliwie się uczę. 

Obok tworzenia prac staram się aktywnie zachęcać osoby z mojego otoczenia do próbowania swoich sił w różnych dziedzinach rękodzieła. W moim mieście prowadzę warsztaty dla młodszych i starszych, a także organizuję kiermasze rękodzieła, które pozwalają poznać się bliżej lokalnym twórcom.

----------------------------------------------------------------


https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif

Witam, mam na imię Gosia, nie będę dużo o sobie pisać, bo na pewno większość ma tak samo :)
Prowadzę bloga Kartkowy Świat Gosi
Z papierem, jako tworzywem przyjaźnię się odkąd
pamiętam, przygodę z kartkowaniem zaczęłam ok. 3 lata temu. 
Cały czas się uczę,
poszukuję i eksperymentuję. Przy tym sccrapbooking jest dla mnie ogromną przyjemnością, relaksem i odpoczynkiem. Jest mi ogromnie miło, że będę mogła współpracować z tak utalentowanym DT i tworzyć swoje prace ze świetnych papierów z półek PP.



---------------------------------------------


Czekamy z niecierpliwoscią na Wasze inspiracje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz