piątek, 3 czerwca 2016

Jeszcze komunijnie

Sezon komunijny dobiega wprawdzie końca,
ale ja przychodzę dziś do Was z komunijną propozycją - szybką i prostą,
być może ktoś będzie jeszcze potrzebował kartkę na tę okazję.
Wykorzystałam piękne pastele z kolekcji Soft - żółty i niebieski, a do tego kropeczki z kolekcji Niezapominajki, oto moje propozycje









Tekturki ( tu akurat MiszMaszowe) komunijne też u nas dostaniecie,  o TU, a wtedy już wcale wielkich bukietów kwiatowych nie potrzeba, żeby stworzyć fajną kartkę. Ja dałam tylko kilka, białe kalie, parę różyczek, stokrotka i kłos, trochę chlapnięć i pamiątka gotowa. Kropką nad i są perełki, dodają elegancji :)

Miłego początku weekendu



2 komentarze:

  1. Szybka i prosta ale jakże piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czasami trzeba zrobić coś na już, więc takie pomysły mogą się przydać :)

      Usuń